Předsedové předmětových komisí

český jazyk prof. Blanka Suchánková
anglický jazyk    prof. Marie Miškovská
francouzský jazyk prof. Pavel Kotyza
cizí jazyky (NEJ, RUJ) prof. Vladimíra Martínková
matematika prof. Miloslava Krejčíková
fyzika prof. Marek Raja
chemie prof. Lucie Drlíková
biologie prof. Michal Hrstka
zeměpis prof. Miroslav Soukup
dějepis prof. Helena Hantonová
základy společenských věd prof. Martin Nedbal
informatika   prof. Jiří Pražák
estetická výchova prof. Vladimíra Sedlatá
tělesná výchova  prof. Lukáš Lipták

 

Základním realizačním a současně řídícím prvkem vzdělávací složky pedagogické činnosti jsou předmětové komise. Předmětové komise sdružují učitele stejné nebo podobné aprobace. Realizují pedagogické úkoly v oblasti výchovy a vzdělávání v souladu s cíli školy.

Práci předmětové komise koordinuje jmenovaný předseda. Předseda PK je garantem úrovně výuky jeho předmětu ve škole. Předseda PK svolává nejméně 3x ročně schůzky předmětových komisí. Předsedové PK zpracovávají plány činnosti pro svou PK, předávají podklady pro rozpočet PK, vedou si přehled o objednaných a nakoupených učebních pomůckách. Odpovídají za dodržení limitu stanoveného ředitelem školy. Sledují učební plán a tematické plány a jejich plnění. Vyhledávají možnosti pro další vzdělávání učitelů a navrhují je řediteli školy. Sledují stav sbírek a spolu se správcem sbírek navrhují doplnění, případně vyřazení pomůcek. Předseda PK koordinuje objednání a nákup učebnic studentům. Zodpovídá za vhodný výběr učebnic. Zpracovává plán exkurzí a kontroluje jeho plnění. Sleduje a hodnotí práci členů předmětové komise.

Z jednání předmětových komisí pořizuje předseda PK zápis, jehož kopii předává řediteli školy. Předsedové předmětových komisí se setkávají pravidelně 3x ročně s ředitelem školy. Schůzky svolává ředitel. Za plnění svých úkolů jsou odpovědni řediteli školy, který jejich práci přímo řídí a kontroluje.

Aktuální informace

25.06.2019

každé pondělí 9:00 - 11:00 hod. Průkazky na dopravu potvrzujeme až na začátku školního roku v září.

Významní absolventi

Ing. Jan Eisner

Ing. Jan Eisner (11. 4. 1911-23. 7. 1943), komunista, interbrigadista ve španělské občanské válce, popravený v Osvětimi, maturoval v roce 1929.

Anketa

 
Vyberte motto školního roku 2019-2020
Motto 1 13 %
Motto 2 21 %
Motto 3 58 %
Moto 4 7 %
Celkový počet hlasů: 150
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Smetanovy opery v Národním divadle

12. květen 1903

U příležitosti výročí úmrtí Bedřicha Smetany (…12. 5. 1884) uvedlo Národní divadlo v Praze pod taktovkou Karla Kovařovice cyklus Smetanových oper, jimiž počíná skutečná česká národní opera. 

Nejčtenější

01.08.2019

Prázdniny, ač se nám to líbí nebo ne, se přehouply do své druhé poloviny. Jako každý rok dáváme na výběr 4 možnosti pro motto školního roku. Nedá se pochybovat o tom, že i nadcházející rok bude rokem velice bohatým a činorodým. Žáky a učitele čeká spousta práce, učení a zážitků. Pro některé bude tento rok prvním na Gymnáziu Bohumila Hrabala, pro někoho rokem posledním. Každý z nás přijde do školy s různými představami, předsevzetími, cíli a přáními. Věříme, že přesto je pro nás všechny jedno společné - snaha o co nejlepší výsledky.

Dejte hlas myšlence, která by nás měla celým školním rokem provázet a ke které se budeme v jeho průběhu obracet. Bude nás motivovat a vést k cíli. V anketě, která je zveřejněna v první srpnový den, jsou citáty uvedeny jen číslem motta. Autorem všech myšlenek, které se i z dnešního pohledu jeví jako velice aktuální, je řecký filozof Sokrates (469 - 399 p. n. l.).

Zde je jejich kompletní přehled.

Motto 1

Silné mysli diskutují o myšlenkách, průměrné o událostech a slabé mysli o lidech.

Motto 2

Tajemstvím změny je soustředit veškerou svou energii ne na boj se starým, ale na budování nového.

Motto 3

Kdo chce pohnout světem, musí se nejdříve pohnout sám.

Motto 4

Nebudeme žít lépe, pokud nebudeme hledat, jak se stát lepšími.

 

celý článek
29.07.2019

Přejeme všem návštěvníkům našich stránek krásné léto a na konci srpna se těšíme na shledanou!

celý článek
 
J. W. Goethe: Nestačí vědět. Nestačí chtít. Je třeba konat.