Sportovní kurz Ostružno 2012 - třída 7MA

Všechno to začalo v pondělí 18. 6. 2012, kdy jsme dorazili po hodinové cestě vlakem a autobusem do kempu u Ostružna. Po ubytování, vybalování a společném obědě jsme usoudili, že na výkonnostní sport je příliš horko. Dali jsme proto přednost slunění, koupání a podobným „aktivitám“. Navečer, když největší horko opadlo, šla větší část studentů hrát softball. Ostatní si zahráli ringo a badminton.

Druhý den jsme po snídani vyrazili na nedalekou louku, kde si někteří opět zahráli softball, jiní dali přednost frisbee. Protože nebylo takové horko, mohli jsme po poledním klidu vyjít na výlet do Prachovských skal na Krásnou vyhlídku. Večerní blok sportovních aktivit byl znovu rozdělený na příznivce softu a badmintonu, případně ringa.

Ve středu jsme se probudili do pochmurného rána, ideálního pro volejbalový turnaj. Čtyři týmy bojovaly o výhru v podobě zmrzliny i přesto, že se počasí změnilo na nepříjemné horko a dusno. Odpolední volno jsme využili k návštěvě koupaliště a opalování, hraní společenských her i spaní J Večer, který byl opět chladnější, jsme se rozdělili na holky a kluky. Holky se zúčastnily nácviku softballu, kluci si zahráli nohejbalový turnaj. Po sportech jsme se sesedli k připravenému ohni a opékali jsme buřty.

V noci ze středy na čtvrtek pršelo a déšť vydržel i dopoledne. A právě pro nepřízeň počasí byl dopolední softbalový turnaj přesunutý na odpoledne a získaný čas jsme vyplnili hrou fotbalu, badmintonu, frisbee a ringa. Někteří si zašli i zaběhat. Po obědě a krátkém poledním klidu jsme zopakovali úterní výlet do Prachovských skal. Chtěli jsme již známou trasu o něco prodloužit, ale zaskočil nás silný déšť. Cestu jsme o něco zkrátili a k večeru se vrátili zpět. Po večeři proběhl plánovaný softbalový turnaj. Největší fotbaloví fanoušci měli příležitost shlédnout fotbalový zápas Česko-Portugalsko. Po zápase (pro Čechy bohužel neúspěšném) jsme mohli ještě chvíli posedět u ohně.

Ráno našeho posledního dne jsme se už jen sbalili a připravili na cestu domů. Sportovní kurz byl příjemnou společnou akcí celé naší třídy a i pro nesportovní jedince velkým přínosem.

Kateřina Vítová a Vlasta Plaňanská 7MA

Fotogalerie kurzu: (klikněte na odkaz)

Aktuální informace

29.10.2023

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2022-2023

Významní absolventi

prof. MUDr. Václav Šimon, DrSc.

Prof. Václav Daniel Šimon, DrSc. (*29. 5. 1926), přední český urolog, chirurg, gynekolog, vysokoškolský učitel a akademický pracovník, absolvoval na nymburském gymnáziu v roce 1946.

Anketa

Albert Einstein 12 %
Celkový počet hlasů: 216
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Let bratří Wrightů

17. prosinec 1903

Po mnohaletých systematických pokusech se podařilo uskutečnit Orvillu Wrightovi let s motorovým letadlem v trvání dvanácti sekund.

Nejčtenější

21.03.2024

Jaké je to být debatním rozhodčím? To si vyzkoušeli členové našeho debatního klubu na krajském kole Debatiády v Děčíně. Pro některé z nich to byla první příležitost rozhodovat soutěžní debaty naostro.

celý článek
26.03.2024

Nymburští debatéři Luisa Anna Hofmanová (7MA), Sofie Fukalová (7MA), Tadeáš Brablc (8OB) a trenér Matěj Piller se poslední víkend před Velikonocemi vydali do České Třebové, kde se zúčastnili posledního turnaje Debatní ligy v této sezóně. Akce se uskutečnila v prostorech Střední školy technické a dopravní Gustava Habrmana.

13.04.2024

Ve středu 10. dubna jsme ve složení Honza Kopeček (6XB), Anna Hířová, Štěpán Soulek a Mikuláš Vodenka (5QB) brzy ráno vyrazili do Prahy na VŠCHT na krajské kolo chemické olympiády kategorie C.

celý článek

Oscar Wilde - Buď sám sebou. Všichni ostatní už jsou zabraní.