Dreyfus odhalení

6. dubna 1903
Nová odhalení v Dreyfusově procesu:
bylo dokázáno že, nacionalisticky zaměření důstojníci padělali některé důkazy proti Dreyfusovi.
6. dubna 1903
Nová odhalení v Dreyfusově procesu:
bylo dokázáno že, nacionalisticky zaměření důstojníci padělali některé důkazy proti Dreyfusovi.
Oznamujeme, že jsme přes zaručenou komunikaci v DIPSY rozeslali pozvánky na oba termíny těm uchazečům,
Pro školní rok 2025-2026 hledáme nové učitele těchto aprobací:
v libovolné kombinaci, případně i jednooborově.
Rada školy dne 25. 10. schválila výroční zprávu o činnosti školy za rok 2023 - 2024.
Prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc. (*1952), znalec dějin pedagogiky a alternativních pedagogických směrů, zabývající se i hodnocením kvality pedagogických procesů, poradce několika ministrů školství, vysokoškolský učitel a akademický pracovník pardubické univerzity na Gymnáziu Nymburk maturoval v roce 1972 ve třídě 4.C.
20. říjen 1903
Na základě jednání Spojené komise, složené ze zástupců Spojených států a Velké Británie,
ODKAZY NA VIDEOOBHAJOBY POSTUPUJÍCÍCH NOVĚ VE VÝSLEDKOVÉ TABULCE
V úterý 4. 3. 2025 byla přesně v poledne slavnostně zahájena Školní přehlídka SOČ 2025. První soutěžící začali obhajovat své práce už ve 12:15 před třemi komisemi. Tříčlenným komisím představilo své práce 19 studentů. Měli na to deset minut, pět minut bylo vyhrazeno dotazům komise. Ty měly do druhého dne rozhodnout o těch nejlepších, které pošlou do krajského kola.
DOPLNĚNY FOTKY ZE SLAVNOSTNÍHO VYHLÁŠENÍ
I v letošním školním roce budou nymburští gymnazisté dojíždět na stáže projektu Otevřená věda 2025, dalších skoro dvacet začíná obdobnou spolupráci (nebo už spolupracuje) na jiných odborných pracovištích nebo ve vědeckých laboratořích. Program Otevřená věda vyhlašuje Akademie věd ČR, v. v. i., už po dvacáté. Zájem je veliký, stážistů je letos 240 z celé republiky a v tom jsou započteni i čtyři studenti Gymnázia Bohumila Hrabala v Nymburce.
Gymnázium Bohumila Hrabala má dlouhodobě dobré vztahy s Právnickou fakultou Univerzity Karlovy. Díky nim i letos do výuky právního semináře (SVS) zavítali studentka a student z fakultního projektu Street Law, navíc naši úspěšní absolventi. Projekt se zaměřuje na interaktivní a hravé vzdělávání v oblasti práva, prioritu pro něj představuje tzv. zážitková metoda vzdělávání.