Výsledky školního kola SOČ 2018

Výsledky školního kola SOČ 2018

Školní přehlídka prací Středoškolské odborné činnosti (SOČ) letos proběhla na naší škole v úterý 13. března. Přihlášeno bylo celkem 19 prací, což je za poslední roky jasný rekord. Kvůli nemoci jedné soutěžící zazněly nakonec obhajoby jen 18 soutěžních prací. Dokonce musely být sočky tentokrát rozděleny do dvou skupin a obhajoby probíhaly celý den zároveň v učebnách č. 77 a 78. Při společném slavnostním zahájení v 8.00 hodin pozdravili soutěžící i starosta města PhDr. Pavel Fojtík a místostarosta ing. arch. Jan Ritter.

Hodnotící komise si nejprve vyslechly úvodní představení každé práce od jejího autora, který svůj projev podpořil prezentací. Z ní se i přihlížející zájemci z ostatních tříd (především vyššího a čtyřletého gymnázia) dozvěděli, jaký výzkumný úkol letošní sočkaři řešili, jaké při tom použili metody a postupy, s jakými hypotézami nebo odhady pracovali a především, k čemu dospěli a jak to dopadlo. Potom autoři prací reagovali na otázky členů hodnotící komise.

Po skončení obhajob následovala porada hodnotících komisí a ve 13.00 hodin slavnostní vyhlášení výsledků školní přehlídky SOČ. S velkou radostí můžeme konstatovat, že všechny práce ze školního kola postoupily do krajského kola soutěže, které se bude konat 24. dubna na Kladně. Nyní je na soutěžících, aby podle instrukcí předsedů obou komisí přihlásili své práce do centrálního systému v předepsané lhůtě.

Všem účastníkům ŠK SOČ děkujeme za vzornou reprezentaci školy a přejeme jim hodně úspěchů v krajském kole.

Výsledková listina Školního kola SOČ 2018

Lenka Bubeníková, Miroslav Soukup

Zdroj: Oficiální website soutěže SOČ

Aktuální informace

18.03.2019

středa 27. 3.  od 17,00

  • 4A - uč. 6 - přízemí vlevo
  • 8OA - uč. 7 - přízemí vlevo

čtvrtek 28. 3. od 17,30

  • 8OB - uč. 73 - druhé patro vlevo
11.03.2019

Statistika přijatých přihlášek pro školní rok 2019/20 s počty došlých přihlášek

 

Celý článek
29.01.2019

Ředitel školy rozhodl podle § 60 zákona č. 561/2004 Sb. - Školského zákona v platném znění o konání
přijímacích zkoušek v rámci přijímacího řízení a stanovuje jednotná kritéria pro uchazeče o přijetí do
1. ročníku čtyřletého oboru vzdělání 7941K/41 a pro uchazeče o přijetí do 1. ročníku osmiletého oboru vzdělání 79-41-K/81 pro školní rok 2019/2020.

Celý článek
14.10.2018

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2017-2018.

30.09.2018

Ředitel školy zveřejnil kánon literatutry pro maturitní zkoušku ve školním roce 2018 - 2019.

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1948.

Narodil se 12. 6. 1929 v Bobnicích u Nymburka. Poté studoval na Chemicko-technologické fakultě ČVUT a v létě 1949 odešel do emigrace. 

Anketa

 
Který z maturitních plesů byl nejlepší?
4A 9 %
Oktáva A 69 %
Oktáva B 22 %
Celkový počet hlasů: 5605
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Vynález elektrokardiografu (EKG)

3. listopad 1903

Holanďan Wiliem Einthoven veřejně předvedl jím vynalezený elektrokardiograf.

Nejčtenější

01.03.2019

Nezvykle teplé počasí, metr sněhu a spousta hodin sluníčka i radosti z lyžování. I tak by šel v krátkosti zhodnotit náš první lyžařský kurz v Rokytnici nad Jizerou.

Sjezdovky, běžky, skialpy, výlety do Harrachova i na hřebeny. To všechno se nám podařilo užít během jednoho týdne na horách.

celý článek
28.02.2019

V pondělí 25.2. vyjela skupina 45 studentek a studentů vyššího gymnázia na poznávací zájezd do Londýna. Během čtyř dnů navštívili nejen nejznámější památky hlavního města Spojeného království,  ale i  letní sídlo britské královské rodiny ve Windsoru, prestižní chlapeckou internátní školu v Etonu  a univerzitní město Oxford.

celý článek
11.03.2019

Letošní školní přehlídka SOČ se koná v úterý 12. března 2019 v učebnách č. 77 a 78 ve druhém patře školy. Přihlášeno je do ní asi o třetinu více prací, než loni, kdy jsme s některými z nich (a jejich pisateli) byli úspěšní nejen v KK na Kladně, nýbrž i v celostátním kole v Olomouci. A jaká témata středoškolských studentských prací budou na přehlídce obhajována?

celý článek
 
J. W. Goethe: Nestačí vědět. Nestačí chtít. Je třeba konat.