Adaptační kurz 1PB

Prima B letos předběhla primu A a vydala se na adaptační kurz (11. 9 - 15. 9) do Rokytnice jako první. Na programu byly každodenní túry či exkurze, výuka HV a VV a večerní program plný seznamovacích a jiných her...toť pár slov na úvod a teď už si přečtěte dojmy našich studentů a prohlédněte si fotky!

" V úterý jsme byli na celodenním výletě u pramene Labe. Moje nohy nebyly dvakrát šťastné, ale hlava si odpočinula. Výhled byl krásný a počasí úžasné. Také jsme navštívili Muzeum zapadlých vlastenců a Harrachovské sklárny. Dnes je již pátek a po obědě odjíždíme, ale já se budu těšit na další setkání s Krkonošským krajem a dalsí zážitky se spolužáky. Vzpomínky tu ve zdech zůstanou...Vím, vynechala jsem první den. Jen jsme vybalovali a seznamovali se a byli jsme na Dvoračkách. Tak to asi stačí, ne? Takže doufám, že si to tu 1PA užije a budou mít taky nové zážitky."

- Bára Havlasová

"Náš adapťák začal velmi příjemným uvítáním. Nejdřív jsme se 2 hodiny nudili v autobuse a pak jsme táhli krosny větší a těžší než jsme my do konce k chatě. Když už jsme se konečně ubytovali, chtěla jsem si dát telefon na nabíječku a on mi zapadl za skříň a nešel vytáhnout. Tenhle zážitek hodnotím pozitivně - adapťák jsem si mnohem víc užila...Pokoje jsou hezké, líbí se mi. Po cestě mi vyhládlo, ale když jsem se podívala na těch asi 240 metrů do kopce, které vedou k jídelně, hlad už jsem neměla...Výlety jsou super! Pomohly nám se víc poznat a spolu s hrama, který jsme hráli...no prostě skvělý. Vaří tam dobře a na snídani je velký výběr.....Mně osobně se adapťák líbil a kdybych mohla, pojedu na něj zase."

- Kristýna Peroutková

A pár veršů na závěr ....

"Jen těžko najdeš slova jak o tom vyprávět,
vzpomínka tíží mysl a chce se domů zpět.

Tam za horama vdáli, kde tahle zatracená je zem,
tam zdávaly se nám sny vonící domovem.

Papírové loďky prohání vítr z hor,
a s nimi naše příčetnost vyplouvá za obzor."

- Dominik Šíma

Zobrazeno: 1167x

Aktuální informace

24.04.2024

Beseda s absolventkou školy proběhne v Městské knihovně Nymburk 6. 6. 2024 od 17.30 hodin.

21.04.2024

se konají v pondělí 29/4:

-17:30-18:00 hod
schůzky v učebnách
-18:00-19:30 hod
29.10.2023

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2022-2023

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1934.

Narodil se 9. 11. 1915 v Nymburce. Učil se hrát na housle, klavír, varhany a také zpíval.

Anketa

Albert Einstein 12 %
Celkový počet hlasů: 216
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Dámská móda

květen 1903

S prvním úsměvem jarního slunce se objevují také jarní toalety, jejichž móda bývá každým rokem proměnlivá.

Nejčtenější

13.04.2024

Ve středu 10. dubna jsme ve složení Honza Kopeček (6XB), Anna Hířová, Štěpán Soulek a Mikuláš Vodenka (5QB) brzy ráno vyrazili do Prahy na VŠCHT na krajské kolo chemické olympiády kategorie C.

celý článek
10.04.2024

V pondělí 8.4. se konal tradiční florbalový turnaj pro žáky vyššího gymnázia. Celkem dvanáct týmu bylo rozděleno do tří skupin po čtyřech. Tam se utkal každý s každým, do čtvrtfinále postupovalo 8 nejlepších týmů. K vidění bylo velké množství vyrovnaných zápasů, některé týmy příjemně překvapily, jiné naopak nečekaně zklamaly.

14.04.2024

I v letošním školním roce nejsou naši francouzštináři ochuzeni o spolupráci s partnerskou školou v burgundském Louhans. Na podzim jsme na návštěvu vyrazili my a v týdnu od 7. do 12. dubna jsme si role vyměnili a naše škola hostila skupinu 16 francouzských studentů.

celý článek

Oscar Wilde - Buď sám sebou. Všichni ostatní už jsou zabraní.