MASTER
Srdíčkový den o. s. Život dětem proběhl poprvé v tomto školním roce v září.
Pomáháme již tradičně nemocným dětem a přispíváme na jejich léčbu a různé nezbytné pomůcky a přístroje, aby byl jejich život kvalitnější.
Zapojíme se do této charitativní akce i v zimě a na jaře, protože je smysluplná, potřebná a každý rok pomáhá i rozvoji vzdělávání na SŠ a ZŠ.
Na web.str. www.zivot detem.cz se dočtete například o finanční pomoci malé Marušce, žačce 1.třídy, jejíž rodiče využili příspěvku k nákupu mechanického vozíku pro ni…
Děkuji všem dobrovolnicím ze septimyB a 1.A a všem, kteří přispěli a přispívají!
Jiřina Koláčná
Mlha přede mnou, mlha za mnou
Pětka, která potěší
V pondělí 19. února 2018 se uskutečnila pro naše studenty akce Pětka, která potěší. Vše se odehrálo v rámci 2.- 6. vyučovací hodiny v auditoriu ZŠ Komenského. Obsahem bylo 5 přednášek, které vedli odborníci na daná témata. Na těchto přednáškách se prostřídalo přes 400 studentů (všechny třídy gymnázia krom maturitních ročníků).
Okresní kolo Zeměpisné olympiády 2018
Okresní kolo Zeměpisné olympiády (ZeO) 2018 se konalo v úterý 20. února 2018 na Gymnáziu B. Hrabala v Nymburce. Přehled umístění našich reprezentantů:
Pavel Komora, 1PB (stříbrný v kategorii A), postup do KK
Jáchym Vodenka, 2SA (vítěz v kategorii B), postup do KK
Petr Vilímek, 4KA (stříbrný v kategorii C), postup do KK
Alexander Koukol, 5QA (vítěz v kategorii D), postup do KK
Michal Tomschik, 6XB (bronzový v kategorii D)
Martin Laš, 5QB (čtvrtý v kategorii D)
Matěj Piller, 2A (sedmý v kategorii D)
Jakub Furgalák, 5QA (osmý v kategorii D)
Školní kolo olympiády z ruského jazyka
Dnes (22.2.2018) se konalo školní kolo olympiády z ruštiny. V komisi zasedly profesorky Slavíková a Sedlatá, které vyslechly celkem 7 studentů ze 3. a 4. ročníků. Školní kolo bylo rozděleno na dvě části - písemnou a ústní. V písemné části se jednalo o poslech a čtení s porozuměním, úlohy byly velice podobné státní maturitě z ruštině, takže si studenti mohli i vyzkoušet, jak by si vedli. Ústní část obsahovala dva úkoly: mluvit na zadané téma a odpovídat na otázky komise a druhým úkolem bylo vést se členem komise rozhovor na zadanou situaci. A jaké byly výsledky? Čtěte dále.