logo 

Oblast podpory 7.1.5 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách

Rozvoj Gymnázia Nymburk

Doba realizace:          srpen 2012 – červenec 2014 

Hodnota projektu:    1 710 381,00 Kč

Základní cíle projektu:

  • prostřednictvím nových metod, nástrojů a inovativních učebních materiálů docílit zlepšení stavu vzdělávání na škole
  • formou individualizace výuky realizovanou dělením hodin zkvalitnit a zefektivnit výuku matematiky, českého jazyka a ICT
  • podporovat činnosti související s integrací digitálních technologií do vyučovacího procesu a do celkové činnosti školy
  • vzděláváním v oblasti mentoringu zvýšit spolupráci učitelů a zlepšit tím jejich pedagogické a didaktické kompetence
  • vytvořit podmínky pro rozvoj znalostí a dovedností učitelů i žáků v oblasti finanční gramotnosti

Klíčové aktivity:

  • Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti žáků středních škol
  • Individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií
  • Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje matematické gramotnosti žáků středních škol.
  • Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
  • Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji finanční gramotnosti žáků středních škol
  • Podpora kvality výuky ve třídě - externí mentoring
  • Podpora kvality výuky ve třídě prostřednictvím vzájemné podpory učitelů - mentoring
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků v mentoringu

Díky tomuto projektu škola získá nemalé prostředky na školení v oblasti finanční gramotnosti a mentoringu, mzdové prostředky pro tvůrce digitálních učebních materiálů a vylepší si materiální vybavení. Produkty projektu budou tvořit sady vzdělávacích materiálů pro ucelené tematické oblasti, proškolení pedagogičtí pracovníci a odučené hodiny podporující individualizaci výuky. 

Aktuální informace

25.06.2019

každé pondělí 9:00 - 11:00 hod. Průkazky na dopravu potvrzujeme až na začátku školního roku v září.

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1952.

Narodil se 11. 2. 1934 v Nymburce.  Absolvoval Pedagogickou fakultu v oboru výtvarná výchova a matematika. 

Anketa

 
Vyberte motto školního roku 2019-2020
Motto 1 13 %
Motto 2 21 %
Motto 3 58 %
Moto 4 7 %
Celkový počet hlasů: 150
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Ritchie: náklady na jihoafrickou válku a čínskou expedici

23. duben 1903

Britský ministr Charles Th. Ritchie zveřejnil spolu s rozpočtem na rok 1903/1904 (143 954 000 liber šterlingů) náklady na jihoafrickou válku a čínskou expedici:

Nejčtenější

01.08.2019

Prázdniny, ač se nám to líbí nebo ne, se přehouply do své druhé poloviny. Jako každý rok dáváme na výběr 4 možnosti pro motto školního roku. Nedá se pochybovat o tom, že i nadcházející rok bude rokem velice bohatým a činorodým. Žáky a učitele čeká spousta práce, učení a zážitků. Pro některé bude tento rok prvním na Gymnáziu Bohumila Hrabala, pro někoho rokem posledním. Každý z nás přijde do školy s různými představami, předsevzetími, cíli a přáními. Věříme, že přesto je pro nás všechny jedno společné - snaha o co nejlepší výsledky.

Dejte hlas myšlence, která by nás měla celým školním rokem provázet a ke které se budeme v jeho průběhu obracet. Bude nás motivovat a vést k cíli. V anketě, která je zveřejněna v první srpnový den, jsou citáty uvedeny jen číslem motta. Autorem všech myšlenek, které se i z dnešního pohledu jeví jako velice aktuální, je řecký filozof Sokrates (469 - 399 p. n. l.).

Zde je jejich kompletní přehled.

Motto 1

Silné mysli diskutují o myšlenkách, průměrné o událostech a slabé mysli o lidech.

Motto 2

Tajemstvím změny je soustředit veškerou svou energii ne na boj se starým, ale na budování nového.

Motto 3

Kdo chce pohnout světem, musí se nejdříve pohnout sám.

Motto 4

Nebudeme žít lépe, pokud nebudeme hledat, jak se stát lepšími.

 

celý článek
29.07.2019

Přejeme všem návštěvníkům našich stránek krásné léto a na konci srpna se těšíme na shledanou!

celý článek
 
J. W. Goethe: Nestačí vědět. Nestačí chtít. Je třeba konat.