logo 

Oblast podpory 7.1.5 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách

Rozvoj Gymnázia Nymburk

Doba realizace:          srpen 2012 – červenec 2014 

Hodnota projektu:    1 710 381,00 Kč

Základní cíle projektu:

  • prostřednictvím nových metod, nástrojů a inovativních učebních materiálů docílit zlepšení stavu vzdělávání na škole
  • formou individualizace výuky realizovanou dělením hodin zkvalitnit a zefektivnit výuku matematiky, českého jazyka a ICT
  • podporovat činnosti související s integrací digitálních technologií do vyučovacího procesu a do celkové činnosti školy
  • vzděláváním v oblasti mentoringu zvýšit spolupráci učitelů a zlepšit tím jejich pedagogické a didaktické kompetence
  • vytvořit podmínky pro rozvoj znalostí a dovedností učitelů i žáků v oblasti finanční gramotnosti

Klíčové aktivity:

  • Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti žáků středních škol
  • Individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií
  • Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje matematické gramotnosti žáků středních škol.
  • Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
  • Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji finanční gramotnosti žáků středních škol
  • Podpora kvality výuky ve třídě - externí mentoring
  • Podpora kvality výuky ve třídě prostřednictvím vzájemné podpory učitelů - mentoring
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků v mentoringu

Díky tomuto projektu škola získá nemalé prostředky na školení v oblasti finanční gramotnosti a mentoringu, mzdové prostředky pro tvůrce digitálních učebních materiálů a vylepší si materiální vybavení. Produkty projektu budou tvořit sady vzdělávacích materiálů pro ucelené tematické oblasti, proškolení pedagogičtí pracovníci a odučené hodiny podporující individualizaci výuky. 

Aktuální informace

14.10.2018

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2017-2018.

30.09.2018

Ředitel školy zveřejnil kánon literatutry pro maturitní zkoušku ve školním roce 2018 - 2019.

Významní absolventi

Petr Říha, akademický malíř

Absolvoval v roce 1973.

Narodil se 12. 11. 1953 v Nymburce. Poté studoval na VŠUP v Praze – v textilním ateliéru u prof. B. Felcmana.

Anketa

 
Je 8 týdnů letních prázdnin málo nebo moc?
Je to málo. 58 %
Stačí to. 36 %
Je to moc. 6 %
Celkový počet hlasů: 500
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Giovanni Giolitti ministerským předsedou Itálie

3. listopad 1903

Liberál Giovanni Giolitti se stal italským ministerským předsedou. 

Nejčtenější

21.12.2018

Dne 19. 12. 2018 před sedmou hodinou ranní se vydali žáci třetích ročníků (především biologického semináře) v doprovodu pana profesora Barančíka a paních profesorek Svěcené a Novotné do krásného saského města Drážďany. Hlavním cílem byly nejen, jak už to většinou bývá, proslulé vánoční trhy, ale také muzeum, jenž se zabývá kulturními, společenskými a vědeckými otřesy naší doby, a které je oblíbenou destinací pro turisty z celého světa - DeutschesHygiene- Museum Dresden.

celý článek
21.12.2018

Již podruhé jsme před Vánocemi pozvali do školy zajímavé filmy. V pátek 21.12.2017 se zde odehrál druhý ročník akce Vánoční filmová nadílka aneb Učíme se filmu a filmem.

celý článek
22.12.2018

Ve školním kole Geologické olympiády se v kategorii A ("žáci ZŠ") umístila na 1. místě Anna Vávrová z 4KB. V kategorii B ("středoškoláci") byl nejúspěšnějším náš loňský reprezentant i v KK GeO Martin Laš ze 6XB.

celý článek
 
J. W. Goethe: Nestačí vědět. Nestačí chtít. Je třeba konat.