Název projektu:                      Spoluprací k profesionalitě

Registrační číslo projektu:         CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000516  

Žadatel projektu:                    Společnost pro kvalitu školy, z. s.

Partneři projektu:                    Vysočina Education, p. o.

Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.

Datum zahájení projektu:          1. 10. 2016

Datum ukončení projektu:         30. 9. 2020

www stránky projektu:             http://www.kvalitaskoly.cz/?q=node/405

 

Anotace projektu:

Projekt Spoluprací k profesionalitě je zaměřen na budování kapacit pro kolegiální podporu v zapojených 45 školách základních a středních Moravskoslezského, Středočeského, Zlínského kraje a Kraje Vysočina. Jednotlivé projektové aktivity jsou naplánovány tak, aby jejich prostřednictvím byly podpořeny specifické profesní kompetence vedoucích i pedagogických pracovníků zapojených škol k tomu, aby společně dosáhli cílů, které si v daném časovém období naplánují dle svých individuálních potřeb a potřeb škol. Zejména se jedná o kompetence pro poskytování kolegiální podpory v oblasti individualizace výuky, formativního hodnocení žáků a pedagogů a interního mentoringu. Zároveň budeme v rámci projektu dbát na to, aby účastníci tyto dovednosti ihned využívali v praxi a tento svůj osobnostní a profesní rozvoj dokumentovali ve svých profesních portfolií.

Strategické cíle projektu

  • podpora rovného přístupu ke kvalitnímu primárnímu vzdělávání prostřednictvím rozvoje škol
  • zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích prostřednictvím rozvoje profesních dovedností pedagogů (především KA2, KA3)
  • rozvoj dovedností pro kolegiální podporu (KA2 a KA3) a interní mentoring (KA 4 a KA5)
  • podpora osobnostního i profesního rozvoje vedoucích pracovníků škol (KA2)
  • podpora osobnostního i profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol (KA3 - KA5)
  • podpora fungování škol jakožto učících se organizací, které díky dovednostem pedagogů v poskytování kolegiální podpory v maximální míře využívající ke svému rozvoji vnitřní zdroje (KA2 a KA3)
  • podpora zavádění interního mentoringu ve školách jakožto prostředku zvyšování kvality práce pedagogů, a tím kvality vzdělávání (KA3 – KA5)
  • rozvoj dovedností pedagogů v oblasti poskytování kolegiální podpory (KA2 – KA5)
  • podpora sebereflexe pedagogů a rozvoj dovedností pro ni potřebných (KA2 – KA5)

 

Strategické cíle pro zapojené školy

  • zlepšení kvality výuky (KA3)
  • zavedení systému formativního hodnocení pedagogů (KA2)
  • rozvoj dovedností pedagogů pro kolegiální podporu (KA2 a KA3) a interní mentoring (KA4 a KA5)
  • budování kapacit pro trvalý rozvoj a využití vnitřních i vnějších zdrojů (KA2 - KA5)
  • podpora zavedení kolegiální podpory a interního mentoringu (KA3 - KA5))
  • systematický rozvoj pedagogů v oblasti individualizace výuky a formativního hodnocení žáků – v rámci projektu budou dle kompetenčního modelu stanoveny konkrétní cíle, které budou školy v průběhu projektu postupně naplňovat – např. škola má sestavena pravidla hodnocení žáků, která dodržují všichni pedagogičtí pracovníci školy (KA3)

Klíčové aktivity:

KA1 - Řízení projektu

KA2 – Podpora a příprava vedoucích pracovníků škol v zavádění kolegiální podpory, interního mentoringu a formativního hodnocení pedagogů

KA3 – Podpora pedagogických pracovníků škol v zavádění kolegiální podpory v oblasti individualizace výuky a formativního hodnocení žáků

KA4 – Rozvoj dovedností pro kolegiální podporu – podpora interních mentorů – juniorů

KA5 – Rozvoj dovedností pro kolegiální podporu – podpora interních mentorů - seniorů

Aktuální informace

14.10.2018

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2017-2018.

30.09.2018

Ředitel školy zveřejnil kánon literatutry pro maturitní zkoušku ve školním roce 2018 - 2019.

Významní absolventi

Ing. Viktor Boháč

Absolvoval v roce 1921.

Narodil se 16. 10. 1904. V r. 1930 se oženil a měl dva syny a dceru. V r. 1936 se stal ředitelem lázní Velichovek a později ředitelem sanatoria v Dobříši.

Anketa

 
Je 8 týdnů letních prázdnin málo nebo moc?
Je to málo. 58 %
Stačí to. 36 %
Je to moc. 6 %
Celkový počet hlasů: 507
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Dámská móda

květen 1903

S prvním úsměvem jarního slunce se objevují také jarní toalety, jejichž móda bývá každým rokem proměnlivá. 

Nejčtenější

22.12.2018

Ve školním kole Geologické olympiády se v kategorii A ("žáci ZŠ") umístila na 1. místě Anna Vávrová z 4KB. V kategorii B ("středoškoláci") byl nejúspěšnějším náš loňský reprezentant i v KK GeO Martin Laš ze 6XB.

celý článek
17.01.2019

Republikové finále v basketbalu kategorie V. (střední školy) se konal pod záštitou hejtmanky karlovarského kraje Mgr. Jany Mračkové Vildumetzové 16. – 17. ledna 2019 v hale míčových sportů – Aréně Karlovy Vary. Družstvo naší školy cestovalo po nevydařeném mistrovském zápasu v Praze již v úterý pozdě večer. Pod trenérským vedením Robina Švarce do bojů zasáhli: Martin Holoubek, Lukáš Mareš, David Snop, Vojtěch Vejvar, Dominik Plešingr, Rostislav Jirák, Juraj Valentiny, Tobiáš Mikula, Filip Kábrt a Adam Srník.

celý článek
18.01.2019

V pátek 18. ledna 2019 proběhlo v centrální hale TJ Tatranu Střešovice, krajské finále „Florbal Challenge“ SŠ. Mezi pěti postupujícími týmy byla i jedenáctka našich studentů, tvořících základ „Hyblerovců“.  Konkrétně: Marek Antoš, Filip Touš, Tonda Dadák, Adam Kubát, Václav Berný, Martin Kozák, Vojtěch Žáček, Vojtěch Bejbl, František Vlasák, Ivan Tomášek a Lukáš Hořínek.

celý článek
 
J. W. Goethe: Nestačí vědět. Nestačí chtít. Je třeba konat.